9 Nisan 2014 Çarşamba

TÜKENDİM,OYNAMIYORUM!











Bir arkadaşımla telefonda konuşuyordum, kızcağaz adeta isyan bayrağını çekmiş gibiydi. Önümde dosyalar, bekleyen mailler, çalan telefonlar. Ay Özlem Tükendim ben evlenip kurtulacağım bu hayattan dedi pat diye.

Doktor Tükenmişlik sendromu teşhisi bile koymuş. Bu bizim Hürrem Sultan Meryem Uzerli’den sonra da moda bir hastalık oldu memlekette. Sanki önceden hiç yoktu.
  
 Her şey bizim için öyle kolaydı sanki....
“Tükendim, Oynamıyorum.” De, çık işin içinden bir exit yazısı görebilirsen.

Hayat hiç de affetmiyor senin tükendim çığlıklarını. Şimdiye kadar kaç tane tükenen var etrafımızda kim bilir? Belki tükendiklerinin farkında olmadan yaşayanlar, belki tükenip tükenip çıkanlar.
En basiti annelerimiz. Şimdiye kadar kaç yüz kez havlu atmıştı hayata? Çoluk-çocuk, torun-tombalak deseler de gram düşüş yok o enerjide. En basitinden benim annem. İki kızı sürpriz yapıp, dörder ay arayla kız torun haberi verince, Anneanne olacağım diyemeden Süper anneanne oldu kadın. Onar günlük devriyelerle vazifesini tamamlıyor bana mısın demeden.
Ya evde koca dayağı yiyen kadınlara ne demeli?
-Tükendim ben Süleyman vurma artık? Bizim gerçek Süleyman’dan  gelecek cevap şu olmayacak herhalde:
-Tamam aşkım, iki gün repo yazıyorum sana üçüncü gün iç içe çekeriz eksik bölümleri.(İç içe bölüm çekmek: Kısaca aynı günde farklı bölümlerden sahneleri, aynı mekanlarda çekmek.)
Yaa! tabi oldu. Tüken, tükenebilirsen.
Evlendikten sonrada bitmiyor ki…Çocuk bak, işe git. Gitmiyorsan bile evin onca uğraşı.Tükendim desen bir İzaura gelip evi çekip çevirmiyor herhalde.
Elde avuçta para yok, aşk yok, kariyer aynı, hayat tekdüze. Tükendim diyecek insan yok mu? Çoook. Yapabilen parası varsa kendisine yeni bir hayat kurar, ama bir süre sonra o yeni hayatta da tükenmişlikler başlar. Ya yapamayan? O zaten aynı eli dönmeye mahkum. Okey çekene kadar devam.
Tükendim çocuklar bugün evde yemek yok, dışarıdan söyleyin.
Kaç kez?Ya da kaç kişi için geçerli?
Ay tükendim bugün işi bırakıcam.
Ertesi ayın faturaları, hayat mücadelesi?Yok öyle bırakmak işi pat diye.
Tükendim fatura ödemeyeceğim?
Kim Ödeyecek?Donald Trump mı?
Tükendim, tükendim tükendim artık. Çok sessiz çığlıklar var etramızda çok. Meryem Uzerli gibi ben oynamıyorum tükendim, anca filmlerde oluyor.

E, o zaman ne yapıyoruz? Bugünde tüm sıkıntıları, derdi kederi köşeye atıp, içten bir tükendim çekip, sessiz ve kararlı yola devam ediyoruz.:):)Na'pıcaz Mecburrr.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder